Steliana Nistor a făcut chef de ziua ei

Gimnasta sibiancă a petrecut ziua de naştere alături de familie şi prieteni. Steliana Nistor a primit cadouri de casă nouă şi spune că va anunţa pe 1 octombrie dacă mai continuă sau nu ca gimnastă.

Proaspăt medaliată olimpică cu naţionala României de gimnastică feminină, Steliana Nistor profită din plin de clipele petrecute acasă la Sibiu, alături de familie şi prieteni. Cea care a împlinit luni vârsta de 19 ani a avut parte şi de o petrecere acasă, printre invitate fiind şi fosta colegă de lot de la Deva, Andreea Stănescu.

Fântână arteziană din partea mamei

Steliana a primit din partea mamei un cadou de casă nouă. „I-am cumpărat o mini-fântână arteziană foarte frumoasă. Şi-a dorit-o mult şi am decis să io luăm de ziua ei. Ne-am bucurat foarte tare că am putut să fim împreună după mulţi ani, de ziua ei de naştere” a spus Steliana Dovlecel, mama gimnastei din Sibiu. Steliana Nistor a mărturisit că a visat de mult să petreacă ziua ei de naştere acasă, alături de familie.

„Nu am decis nimic”

Gimnasta medaliată la Beijing spune că până la 1 octombrie se va decide dacă mai continuă sau nu activitatea. „De şapte ani nu mi-am mai petrecut ziua de naştere alături de familie. Este frumos şi mă bucur că am reuşit să fac asta. Am primit şi cadouri multe. Am primit un cuptor cu microunde pentru apartamentul meu. Sunt foarte fericită. Legat de carieră încă nu am decis nimic, dar o să o fac până la 1 octombrie” a mărturisit cea care a împlinit luni vârsta de 19 ani.

Sursa ProSport

Leave a Reply

