Steliana Nistor: «De-abia aştept să încep şcoala»

Steliana Nistor a început o nouă viaţă. Fără antrenamente până la epuizare, fără să i se spună la ce oră are loc masa. Doar pe cont propriu şi alături de persoanele dragi din familie. Una dintre cele mai bune gimnaste din ultimii patru ani a decis să se retragă din cauza problemelor de sănătate.

“Sunt foarte mulţumită de ceea ce am realizat. La Beijing am dat cât am putut din mine şi sunt fericită de rezultatele obţinute”, ne-a mărturisit Steluţa, aşa cum o strigă apropiaţii, care începând de miercuri îşi va cunoaşte noii colegi de la facultatea de sport din Sibiu.

“Acum de-abia aştept să încep şcoala. Să-mi fac prieteni noi pentru că nu cunosc foarte multă lume în Sibiu. Eu am plecat de mică de acolo”, spune campioana europeană.

Steliana s-a obişnuit repede şi cu noua viaţă. “Sincer, de când am venit acasă chiar am uitat de programul de la Deva. Nu mă gândesc că la ora 10 trebuie să fiu la antrenament sau că trebuie să iau masa, că trebuie să fiu la şcoală. Mă trezesc când vreau eu. Ies la plimbare. Nu mă mai simt condusă de altcineva”.

De când a sosit în oraşul său natal, fosta gimnastă a avut timp să-l viziteze şi mai mult. “Lumea de aici mă recunoaşte. Mă opreşte pe stradă să mă felicite. Copiii mă opresc. Mă simt bine. Sibiu este un oraş frumos. Acum am început să-mi fac câteva prietene pentru că nu cunoşteam aproape pe nimeni.”, ne-a declarat mezina familiei Nistor, căruia nu îi pare rău de decizia luată, aceea de a renunţa la sportul care ne-a ţinut de fiecare dată cu sufletul la gură şi ne-a făcut mândri de superbele gimnaste pe care le avem.

“Eu ştiu de ce m-am lăsat. Am avut probleme mari la spate. Nu are de ce să-mi pară rău. Nu mai puteam continua din cauza problemelor de sănătate. Sunt mândră de ceea ce am realizat în toţi aceşti ani”.

Preferă mămăliga cu brânză

“Steluţa nu mănâncă prea mult. Şi atunci când venea de sărbători nu se atingea de sarmale şi carne de porc. Ştiu ce să-i fac şi care e mâncarea ei preferată. Mămăliga cu brânză şi ou. Îi place la nebunie”, ne-a declarat şi Steliana Dovlecel, mama fostei gimnaste.

Sursa Click

Leave a Reply

