Forminte va discuta cu Steliana Nistor

Înainte de a lua o decizie în ceea ce priveşte viitorul ei, Steliana Nistor va avea o discuţie hotărâtoare cu antrenorul lotului, Nicolae Forminte.

„Am vorbit cu Stela şi ori azi, ori mâine cel târziu va veni la Deva să stăm de vorbă. Tot ce pot să sper este că va lua o decizie înţeleaptă şi se va gândi la viitorul ei”, a declarat acesta.

Sursa ProSport

Nu mă gândeam că Forminte o să mai încerce s-o convingă pe Steliana dar mă bucur că mai există o şansă ca ea să continue. Sper să aflăm decizia ei cât mai repede🙂

One Response

  1. Chiar voiam sa comentez la celalalt articol si sa spun ca ma bucur ca Stela se simte bine ,cind a aparut aceasta informatie.
    Nu stiu cum sa zic,normal ca m-as bucura sa continue Stela,chiar daca mi s-a parut destul de hotarita,desi nu era foarte bucuroasa.Cine stie ce-o fi in sufletul si in mintea ei!

    Nu cred ca se pune problema sa fie fortata,doar e majora si ea stie cum se simte;in domnul Forminte am incredere ca ii vrea binele Stelianei si mai cred ca discutia fata in fata era necesara,indiferent de finalitatea ei.

Leave a Reply

