Caravana campionilor

Ieri (sâmbătă, 18 octombrie), la ora 18:00 în Cluj-Napoca s-a desfaşurat Caravana Campionilor.

Steliana Nistor a fost prezentă la eveniment alături de alte nume mari precum Monica Roşu, Răzvan Şelariu, Oana Ban,Răzvan Florea şi Bogdan Orzata.

Cei 6 au împărţit autografe, au făcut poze cu fanii, au discutat cu puţina presă prezentă (eu am văzut doar o reporteriţă de la Pro TV).

Din fericire am reuşit să îi iau un scurt interviu Stelianei, plus că am reuşit să îmi fac poze şi să primesc autografe de la aproape toţi cei prezenţi acolo.:D

Iată şi interviul:

Cum consideri iniţiativa caravana campionilor?

Păi, o consider interesantă şi destul de frumoasă.

Te mai gândeşti să revii în gimnastică?

Nu mai am…nu, nu.

Cu sănătatea cum mai eşti?

Aşa şi aşa, mi-e un pic mai bine, dar nu cât se poate de bine.

Deci, din păcate se pare că ultima competiţie la care am văzut-o pe Steliana a fost Olimpiada.

Sănătatea este pe primul plan, pentru că aşa e cel mai bine, şi ce mod mai frumos de a termina o carieră decât la cea mai frumoasă competiţie şi cea mai dorită din cariera unui sportiv, precum este Olimpiada?

Îi mulţumim Stelei pentru tot ce a făcut pentru noi, pentru România, şi sperăm să nu lase definitiv gimnastica, ci să le mai impărtăşească şi unor copii sau altor gimnaşti din experienţa şi calităţile ei.

Mulţumim şi multe succese în continuare!

7 Responses

  1. pacat ca nu vine si in Iasi :((

  2. Va fi Caravana Campionilor si in Iasi, insa cred ca vor fi alti sportivi. Totusi, te asigur ca merita sa mergi:D

  3. de unde pot afla de aceasta ?

  4. Nu stiu cand va fi in Iasi, in Cluj s-a anuntat la radio si a fost la Mall…dar chiar in acea zi, nu am auzit anuntul mai repede.

    Cauta in ceva ziare de Iasi, in 3 octombrie a fost la Bucuresti, in 18 la Cluj…intre acestea nu stiu daca au mai fost…

  5. Bravo,Mihai,foarte frumoase si pozele si cuvintele Stelianei!
    Ma bucur ca ai fost pe faza si ai reusit sa ne faci si pe noi partasi la bucuria pe care ai trait-o alaturi de sportivii prezenti la eveniment.
    Multumesc si felicitari inca o data!

  6. Mersi Mia!
    Onoarea a fost de partea mea, crede-ma.

    Sper sa mai particip in curand la astfel de evenimente.:)

  7. Halo its me again i,m really happy for you. You looked stunning and fantastic i,m really glad that you are doing very well i hope to meet you one day i wish you and your family the best wish love from Ashley xxx.

Leave a Reply

