Acum ai şansa să pui tu întrebările

Steliana NistorAveam de mult timp ideea asta în cap şi cred că a venit în sfârşit momentul s-o pun în practică, având în vedere că nu am mai avut de mult timp ştiri noi despre Steluţa.

Ştiu că toţi aţi vrea să aveţi ocazia să-i puneţi tot felul de întrebări ca să aflaţi mai multe despre ea şi despre planurile ei de viitor, aşa că m-am gândit să vă ajut şi să îi iau un interviu Stelianei cu întrebări formulate de voi.

Aşa că nu vă rămâne decât să formulaţi întrebările pentru Stela, puteţi să întrebaţi tot ceea ce vă trece prin cap (bineînţeles că eu o să fac o mică selecţie a întrebărilor) şi cu siguranţă că dacă întrebările voastre au fost destul de pertinente vor face parte din interviu. Deci, spor la treaba😉

7 Responses

  1. […] Steliana Nistor a fost declarata sportiva anului in judetul Brasov. Aceasta stire e prima noutate despre Stela dupa mult timp in care nu am mai aflat nimic despre ea. Articolul despre distinctia obtinuta de Stela poate fi citit aici. De asemenea colega noastra, Mona, doreste sa-i ia un interviu Stelianei si vrea ca interviul sa contina intrebari puse chiar de fanii Stelianei. Mai multe detalii puteti afla chiar de la Mona. […]

  2. As vrea sa o intreb pe Staliana daca intentioneaza sa revina in atentia publicului, in sensul participarilor la gale demonstrative, activitati de promovare a sportului, etc…

  3. wow, ce ocazie, multumim Mona! Ar fi atatea lucruri pe care as vrea sa le stiu, incat nu pot sa mi le organizez in minte. Dar probabil ca majoritatea ar fi detalii sau intrebari mai putin diplomate, pentru ca n-am uitat de cate ori ne-am revoltat cu totii de notele primite la barna sau sol si mi-ar placea sa stiu ce crede ea😀
    Oricum, ca si cei care au scris pana acum, as vrea sa stie ca o iubim si o respectam enorm. Si ca ne e dor de ea🙂

  4. Pe mine m-ar interesa cum s-a adaptat la viata “civila”,cum e sa fie printre tineri de virsta ei,cum se intelege cu colegii de facultate;de buna seama ca asta ai fi intrebat-o si tu,dar alte intrebari nu-mi vin in minte.
    Mai vreau sa stiu daca este abordata de fani(si daca o deranjeaza acest lucru) sau poate merge pe strada linistita,intr-un oarecare anonimat.
    Normal ca vreau sa stiu cum e cu sanatatea si bineinteles,sa-i transmiti dragostea si consideratia noastra.

  5. Am vazut si m-a bucurat faptul ca in varianta in limba engleza lumea e foarte interesata de Steliana.Pot sa sper ca interviul va fi publicat in ambele versiuni?si eu vreau sa stiu ce raspunde Stela la intrebarile lor pe care mai mult le intuiesc decit le stiu traduce.
    Imi pare bine ca blogul vostru are succes.Felicitari si spor la treaba in continuare!

  6. Multumim Mia! Intr-adevar Steliana e foarte iubita si inafara tarii si lumea e in continuare interesata de ea. O sa public interviul in ambele limbi, desigur.🙂

  7. Buna,

    Nu stiu ce sa o intreb pt. ca ar fi atat de multe, dar ii doresc multa fericire, sanatate, sa stie ca e foarte iubita si respectata. Imi pare rau ca a parut putin trista si dezamagita la Olimpiada, dar sper ca a trecut, pt. ca a avut evolutii solide si sigure. Cine a vazut-o pe Steliana concurand, hotararea si frumusetea din ochii ei, nu o poate uita niciodata!

Leave a Reply

