Veţi auzi sigur de antrenoarea Steliana Nistor

În interviul acordat pentru săptămânalul Sibiu 100%, fosta gimnastă promite că peste câţiva ani se va vorbi despre antrenoarea Steliana Nistor. Steluţa s-a decis să aleagă cariera de antrenor, după ce va termina facultatea. Fosta sportivă a declarat că s-a gândit de mai multe ori să revină în gimnastică, dar de fiecare dată problemele de sănătate i-au reprimat dorinţa.

Reporter: Cum a fost anul 2008, atât din punct de vedere sportiv, cât şi personal?
Steliana Nistor: Anul 2008 a fost un an deosebit pentru mine, cu multe reuşite din toate punctele de vedere. A fost în acelaşi timp şi un an foarte greu. Pot să spun că rezultatul de la Beijing a fost un vis îndeplinit.

Rep: Cum ai petrecut sărbătorile de iarnă?
S.N.: Sărbătorile de iarnă le-am petrecut alături de o mână de prieteni.

Rep: Te-ai mutat în noua locuinţă?
S.N.: M-am mutat în noua locuinţă de aproximativ o lună de zile. Este ceva mirific pentru mine. De abia acum încep să realizez cât am muncit şi pentru ce.

Rep: Este aşa cum te aşteptai? Cum te simţi în noua casă?
S.N.: Este o casă mai mult decât mă aşteptam, îmi place enorm de mult. Aş sta zi şi noapte în locuinţa mea nouă.

Rep: Cum te simţi după ce trei ani la rând ai fost aleasă cea mai bună sportivă din Sibiu?
S.N.: Mă simt o persoană norocoasă, muncitoare şi destul de apreciată. Sunt văzută altfel decât o persoană oarecare. Să nu uităm totuşi că la succesul meu au contribuit mult norocul şi ajutorul mamei mele şi a domnilor antrenori care au fost alături de mine în toţi aceşti ani.

Rep: Ai spus, la un moment dat că nu vei reveni în gimnastică. Te-ai mai răzgândit?
S.N.: M-am gândit de multe ori la revenirea în gimnastică, dar în cele din urmă am tras definitiv concluzia că nu mai pot fizic. Îmi pare enorm de rău că trebuie să mă retrag, dar asta îmi este soarta.

Rep: Ce au spus colegele de la lot când au aflat că nu vei mai continua?
S.N.: Sincer să vă spun, colegele mele nu au spus absolut nimic. Chiar nu mă aşteptam ca fostele mele colege să nu îmi zică nici măcar un “hai mai încearcă”.

Rep.: Pe când putem vorbi despre antrenoarea Steliana Nistor?
S.N. : Va fi foarte greu să îmi clădesc un nume ca antrenoare. Drumul este lung, însă peste câţiva ani veţi auzi sigur de antrenoarea Steliana Nistor.

Rep.: Ce alte planuri ai pentru 2009 şi pentru anii următori?
S.N.: Deocamdată, atât pentru anul 2009, cât şi pentru anii următori mă gândesc în principiu la facultate, sau facultăţi, nu se ştie exact, la sănătate şi la viitoarea mea carieră: antrenoarea Steliana Nistor.

Sursa Sibiu 100%

7 Responses

  1. Mă bucur că Steliana este mulţumită de casa ei,un lucru normal pentru un om(să stai în căsuţa ta) este o noutate pentru un sportiv care şi-a trăit viaţa prin cămine şi cantonamente.
    Mult succes în cariera de viitoare antrenoare!

    Mona,promiseseşi un interviu?

  2. Well, this interview is similar to “Chinuri Dublate” about the feelings Stela got now… But she has a new sight of her future, she wants to be a trainer (and I know she’ll be a good one😉 ). I hope the best for Stela, stop the suffering her retirement brings to; I wish she can forgot her sadness about her past and to live her present happily!!! It’s just she needs to do!!! Menţine pe întâmplă, Steliana NIstor!!! 🙂

  3. Dear Steliana Nistor i,m sorry for not keeping up to date with you i was on holiday and i got sick i,m really proud and happy about you becoming a trainer you will be the best one in the world you will do an exellent job i hope you can move on from your successful past as a successful gymnast and i hope you become a successful trainer to the up coming talent of the future i will really be proud to see you with the new Romanian gymnastics in 2012 you look beautiful and stunning everytime we get news from you,you will always be the most successful person in the world and be in the hall of fame in gymnastics history.

    Best wish love from ASHLEY XXX .

  4. Da, Mia… imi pare rau ca nu am putut sa ma tin de cuvant mai repede dar am avut o perioada foarte incarcata, totusi sa stii ca i-am luat o parte din interviu Stelianei si astept sa fie libera sa imi poata raspunde si la celelalte intrebari.
    Ai vazut si tu ca multe din intrebarile voastre si-au gasit raspunsuri in aceste doua ultime articole publicate in presa… din pacate au fost mai rapizi, dar tot ce conteaza este ca avem vesti despre Stela si sper sa mai avem si in continuare numai lucruri frumoase de scris despre ea.
    Promit sa revin cu interviul complet cat mai repede si pana atunci daca mai aveti curiozitati despre ea intrebati-le.🙂

  5. Cu siguranta vom auzi de Stela ca antrenoare, e o mare sportiva, dar pe langa asta si o persoana de mare caracter.
    Ma bucur ca ea se simte bine in noua casa, pentru ca asta e foarte important.

    Multa bafta, Stela!

  6. […] de voi şi-au găsit răspunsul în articolele publicate de presă în ultimul timp şi anume Veţi auzi sigur de antrenoarea Steliana Nistor şi Chinuri dublate, aşa că nu le-am mai repetat pentru că nu avea rost […]

  7. salut doar sper ca esti bine şi nu aveţi în continuare şi nu mai transmite nimic din ce îndeplini toate visele tale din moment ce ai admira o multime de noroi Iată o altă lume meu se duce la cele mai bune urări în curând mea de e-mail este zero1_pollo12@hotmail.com

Leave a Reply

